Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 7 May 2024 10:52:02 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03265 aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Idavere küla, 
Kuuse, Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Idavere küla, Kuuse (elamu, null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maa-amet- maardla Transpordiamet - mahasõit 
avalikult kasutatavale teele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26972755>  (menetlus nr: 
428329), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister